miercuri, 2 aprilie 2008

Sorbind din vise tacute


O ploaie mohorata in vara nocturna ma bucura.Imi place sa stau pe scarile pe jumatate acoperite de acoperisul casei si sa ascult cum picura sfaraitor pe pamantul inabusit de arsita zilei, sa simt pe pielea-mi bronzata, cateva picaturi de ploaie purtand aerul greoi si prea cald al verii.Imi place sa-mi port pe gene si pe obraji o ploaie candida venita dintr-un cer, dintr-o departare.
In tot timpul serii voi mirosi a fericire inecata in stropi de ploaie mohorata.In tot timpul serii voi privi, voi inchide ochii, voi visa , ma voi pierde printre ganduri si dorinte, voi purta discutii necuvantate cu tine, iar asa cum pamantul uscat de canicula soarbe cu nesat picaturile de apa, asa si tu te vei adancii in nazuintele mele. Apoi…..te voi lasa in pace si ma voi aseza din nou comod in uitare, in nestire, in gol si-n nimic…

Voi adormi iarasi in hamacul de sub copertina, leganandu-ma usor pana la orele trei ale noptii, cand ploaia se va fi oprit si cand ma voi trezi tremurand de frig, intorcandu-ma in casa, in pat ,sorbind din vise tacute.

Un comentariu:

moVi spunea...

"pe pielea-mi bronzata.."
8->