luni, 21 ianuarie 2008

12 ore



La cinci fara un sfert stabilisem sa ne vedem.Micile tabieturi feminine m-au facut sa ajung cu cinci minute dupa ora stabilita.M-ai sarutat brutal si m-ai certat ca am intarziat.Mi-ai spus ca nu ai toata ziua libera.Nu inteleg de ce,dar mi-am asumat supusa gresala. Am hotarat sa mergem la mine.Mi-ai admirat pantalonii albi ce contrastau puternic cu bronzul.Mi-ai spus ca bluza verde imi vine perfect.O suvita buclata a lunecat peste surasul meu timid in semn de multumire.
Cand am ajuns,mi-ai propus sa pregatim ceva de mancare.Te-am aprobat entuziasmata.In bucatarie m-ai amagit cu saruturi fugitive,muscaturi abia prinse de buzele mele carnoase,atingeri fulgeratoare peste bustul meu.Nu ne vorbeam.Doar din priviri te rugam implorator sa nu-ti mai lasi neterminate saruturile.Imi zambeai cu un aer care imi amintea ca tu esti cel care decide cand si cum.Am hotarat sa bem un pahar de vin.Am vrut sa-l beau pe nerasuflate.M-ai anticipat si mi-ai tras paharul.In reactia de respingere,am varsat vin pe mine.Ti-am spus ca ma duc sa ma schimb.M-ai oprit impunator,mi-ai tras bluza si mi-ai sorbit porii prin dantela neagra,dupa care,mi-ai spus ca pot pleca.
Era in jur de noua si ceva.M-ai rugat sa pun o melodie.M-ai luat si m-ai dus in sufragerie.M-ai ametit intr-un tango nocturn,in care mi-ai conturat cu mana coapsele mele arcuite.Cred ca m-ai tinut asa vreo doua ore.Doar dantela neagra cu parfum dulceag si pantalonii albi imi mai imbracau trupul.Dupa ce m-am dezmeticit din dans,ti-am admirat bustul gol strident bronzat.
M-ai bagat in dus imbracata.Sub picaturile de apa imi muscai amagitor pielea de sub dantela.Ma sarutai apasat.In sfarsit primisem si eu un sarut complet! Mi-ai infasurat picioarele in jurul tau si mi-ai plimbat cu buzele picaturile de apa pe abdomenul,ce zvacnea ritmic.

Nici nu stiu cat a durat baia.Nu mai stiam nimic...Ma incatusasei intr-o stare halucinogena.
M-ai scos din dus si m-ai pus in pat asa cum eram.De pe trupu-mi bronzat lunecau pe cearceaful alb picaturile de apa.Mi-ai ridicat mijlocul si mi-ai sarutat pantecul.Peste dantela ti-ai plimbat rasuflarea calda.Mi-ai impleticit buzele cu ale tale,mi-ai sarutat gatul si-atat.Ti-ai luat tricoul si-ai plecat cu parfumul meu zvacnind pe buzele tale.M-am ridicat si te-am intrebat unde pleci.Mi-ai admirat dantela neagra,buzele inrosite de saruturile tale,coapsele peste care inca se scurgeau usor picaturi de apa si mi-ai raspuns: "este cinci fara un sfert" si-ai coborat scarile....

Un comentariu:

andra spunea...

pacat de bluza aia verde :P