duminică, 20 ianuarie 2008

Parfum cubanez


Rochia rosie,parul negru strans intr-un coc cu o floare, trupul stralucind intr-un bronz latin.
Dansam fara intrerupere.Partenerul meu imi modela trupul in miscari perfecte.Un zambet mi se contura pe buzele carnoase si rosii.Era seara si nimeni nu dormea.Cei mai in varsta priveau exaltati de la ferestrele,ce dadeau in strada intesata de trupuri,dansuri,rasete si instrumentisti.De la geam fredonau cantecele acelei,a carei voci insufleteste aproape in fiecare noapte strada,Cesaria Evora.
Nimic nu descria mai bine atmosfera decat "nho antone escaderode".Inca de la patru ani adoram aceasta melodie.Mama imi spusese ca are un ritm putin cam alert ca sa ma poata invata pasii.O rugasem macar sa-mi danseze.O priveam mai mult decat uimita.Soldurile voluptoase,cuprinse in rochia neagra cu flori rosii, se unduiau in miscari perfecte.Bratele si picioarele strident bronzate se roteau in jurul corpului intr-un ritm hipnotizant.Un scurt suras ii infrumuseta si mai mult chipul masliniu.Picioarele apetisante se dezveleau amagitor de sub rochie.
Mama avea un partener de dans fascinant.Intotdeauna imi spunea ca un bun partener trebuie sa fie impunator si senzual in dans.Julian nu zambea niciodata in timpul dansului,avea acel ceva dupa care tanjai vrand-nevrand, imi povestea mama.
Si iata-ma acum dupa 18 ani,intruchipand-o pe mama in aproape fiecare noapte pe strada si pe melodiile Cesariei Evora.
Ma nascusem intr-un mic orasel,viata mi-o petrecusem sub soarele Cubei in ritmuri vesele.Noptile erau toate o sarbatoare,in care rasetele si muzica cubaneza ma faceau sa-mi iubesc si mai mult viata!

p.s: Imi pare rau ca nu am putut posta melodia.Este foarte draguta:)

Niciun comentariu: