sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Vanilie cu gust amar


Mirosuri,sunete,haine si poze ne creeaza deja-vu-uri puternice legate de perioade de extaz sau tristete crunta din viata noastra...
Ce jalnic suna : “Te voi iubi mereu..”

De fiecare data cand te vedeam printr-o revista de arta, erai elogiat in termeni superlativi de criticii de pictura.Trecusera cinci ani de la separarea noastra,timp in care tu ti-ai valorificat talentul incontestabil in arta.Pe cand eram impreuna,imi spuneai,in timp ce imi pictai coapsele si sanii,ca nu ai putea sa realizezi vreun tablou, fara a avea macar ,vag conturat,un lucru ce tinea de mine.
La nenumarate expozitii private de arta ai fascinat cu tablourile tale,in care aparitia repetata a unui trup de femeie a dat de gandit multora ca fiind o iubire neimpartasita de-a ta.Dar pe care te-ai multumit a-l numii “trup de femeie anonim”(simplu,fara batai de cap si fara explicatii prea multe de dat).
Poate ca peste ani ma vei reintalni pe strada si nu iti voi trezi decat sentimentul ca ma cunosti de undeva...Doar eu voi resimti...Doar eu imi voi amintii de bataile de zapada din weekend-urile de iarna,ce se incheiau cu cearceafuri fierbinti si mototolite…;doar eu imi voi amintii de saruturile cu sirop de visine si de cum te dezlantuiai animalic intre coapsele mele bronzate...; doar eu voi tresarii la amintirea apartamentului (pe care l-ai vandut pentru a te muta cu o noua “eterna iubire”) si la amintirea fiecarui coltisor “stampliat” de corpul meu si de mainile tale. Doar eu imi voi amintii de noptile intestate de gemete cu aroma de vanilie..;doar eu imi voi amintii de serile in care imi pictai trupul nud pe panza cu parfum de vanilie..; doar eu imi voi amintii ca vanilia era gustul si mirosul omniprezent in viata noastra... Doar eu voi resimti,doar eu voi retrai, iar pe tine te voi intalni intr-o zi pe strada,vara,de mana cu o blonda puternic bronzata,careia ii vei oferi vanilie, vanilie cu gust amar...

2 comentarii:

Luli spunea...

asta-mi place mult... bine gandit si foarte frumos asezat! bravo:)

Screeach spunea...

yup...si mie...(ps: marfa partea cu zapada:X)